Επικοινωνία στις σχέσεις




Όταν επικοινωνείς με σύντροφο αναγνώρισε το δικό σου τρόπο επικοινωνίας

  • Ποιες λέξεις χρησιμοποιείς για να εκφράζεσαι;
  • Ποιος είναι ο τόνος της φωνής σου;
  • Ποιο μήνυμα περνά η γλώσσα του σώματος και η έκφραση προσώπου;
  • Ποιες λέξεις ή πράξεις «χτυπούνε κόκκινο;»
  • Ποιες είναι οι λέξεις ή πράξεις πίσω από αυτή τη συμπεριφορά;
  • Πόσο ανοιχτός είμαι στο τι έχει να πει ο/η σύντροφος μου;
  • Ακούω πραγματικά τι έχει να πει;
  • Είναι πιο σημαντικό να ακούσω ή να νικήσω;
  • Είναι τα συναισθήματα μου βασισμένα στην πραγματικότητα ή στις εμπειρίες από οικογένεια και παλιές σχέσεις;
  • Ποιος είναι ο πιο σημαντικός στόχος κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης;
  • Είναι οι αντιδράσεις προς σύντροφο μου μια αντιγραφή των αντιδράσεων του πατέρα ή μητέρας μου;
  • Όταν βρίσκομαι σε σύγκρουση με σύντροφο τι με σταματά από το συμβιβασμό;
  • Ποια συναισθήματα και συμπεριφορές ήταν αποδεκτά στην οικογένεια μου και τώρα προκαλούν πρόβλημα στην σχέση;


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...